090818

HejHej ! ♥

Jag vakna kl 10 imorse, de är ju inte så sent iaf,
jag ha sutte vid datorn men jag ha inte haft så mycket att skriva om..
så jag sket i att skriva nå inlägg,
men iaf så ha jag inte gjort så mycket idag..
Mest titta på bloggar å sett tv å vare trött...
Men kan nån gissa vilken tröja jag ha på mig ? ;D



Heheheheh vilken annars ?!

Aaa, kanske :
Den kunde jag ha haft men idag kände jag för Dylan, tihhihih,

Vi ha ju martch mot Burträsk idag kl 7 troja..
Inte med killarna nu är de me "orginal" laget ! :D

Asså jag digga Emmas nya skor =
                                                                    

                                                                 ^^Grymt snygga ;D

Snart så ska jag göra mat å sen chilla,
å sen äta midda å sen kmr Elise å då ska vi på if,
å sen så ha vi match :D :D



Jag lägger ut en bra låt ;D

Sean Paul - So Fine


PussPuss
// Ilooooonaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0