Åååh !

HejHej ! :D

Idag så ha mamma jobba natt så hon skull sova å då är de perfekt för mig å att sova, för då är de tyst :)
Å jag hade tage upp min laptop till mitt rum så att jag kunde sitta vid den om jag vakna ;P
Å jag hade ju tänkt sova till typ 11-12 ;]
Men då vakna jag av var nån gör nåt i mitt rum, å de är JOHN som försöker ta min dator å gå ner me den :@
Då blev jag sur men jag kunde inte skrika för att mamma sover så jag viska lite högt: Gå härifrån! Jag tog upp den så att JAG skull ha den INTE du!
Å då gick han :P
Å då va klockan typ kvart i 10 ;O
Å jag kunde inte somna om!
Så jag ha lega vid datorn ..
..
Men idag så ska jag ta kort på sakerna jag köpte igår å saker som jag köpte när jag va i Umeå, jag ska berätta om Umeå senare ;D, å sakerna jag köpte i Piteå, för ganska lägesen xD

PussPuss
// Ilooooonna :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0