Elise =D

HejHej ! =D

Idag så va ju jag me Elise =D
Vi for till Lucas för Elise hade cykeln där =P
Sen for vi på cafet å sen på konsum =)
Sen for vi till Vesna å där busringde vi till folk, fast vi hade inte på dolt nr xD
Hahaha å jag Ilona pratade me Desiree =P
Hahahahahha hon la på xD
Sen kom Luisa.. =D
Å Vesna å Elise tupera mitt hår =D =D
Fast när jag cykla så vart de förstört =(
Men nu ha jag fixa de själv =D
Aaaa, de va nog allt =D
Nu gör jag mat =P
Sen ska jag till Vesna å sen så ska jag, hon, Luisa å Elise till if för vi ska ju hjälpa killarna så dom vinner =P
Elise bänkvärmarpower for life =D =D (L)<3




PussPuss

// Ilooona

Kommentarer
Postat av: elisssssssseeeeeeeeeeeee

Ilona bänkvärmarpower for life =D =D (L)<3



fyfan du är grym Ilona! =D

2009-08-14 @ 17:01:14
URL: http://eeeeelise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0