Förlååt! :(

HejHej ! :D

Asså FÖRLÅÅÅÅÅT för att vi är kassa på att lägga ut bilder men min mobilkamera sug å vårann digitalkamera är VÄRDELÖÖÖS!!! :(
Men jag lova å bättra mig, efter att vi köpt den nya kameran :D :D
Som vi typ ska köpa på tisda !!! :D :D
Då kmr jag å bättra mig :D
Fast vi far ju till GÖTEBORG (!!!!!!) på onsda å jag vet inte om man kan lägga in bilder på bloggen där..fast dator finns de..
Konstigt..
Å när vi kmr hem på sönda så måste jag packa upp å vila för skolan börja på månda.. :(
Å 6:orna ska få skåp på torget !
Fuck my goood va sur man bli !

(Förlåt för språket)

I have a hard life ... sometimes..

Aja nu ska man tänka posetivt å posetivt = GÖTEBORG!!!!! :D :D
Jag längtar sönder !!!
Aaaaah my GOOOD! :D :D

PussPuss
// Ilona :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0