Grilla

Hejjjsaan,

När vi hade sett matchen (Jag ebba ilona) så for ebba hem åjag och ilona for till ida å hon var med sofia =P
å vi cykla runt typ gjorde ingenting. Lr vi mötte vesna =)  Sen fick ida överskottsenergi haha så då for vi till skolans lekpark å lekte tagen på dom hära stolparna å då ramla ja me huve först HAHAHA de kan inte ha sett snyggt ut. Mitt knä är typ hundra mil större =S Sen for ilona hem å resten for tilll ida å grilla pinnbröd =)
Men ja ha komme på att jag är gansska så beroende av kakor. Seriöst. Ja kan typ äta miljoner Faast med min minimala magsäck så kanske ja inte rymmer så mkt? Faaan också nu har ja ju ingen fotbollsträning längre =(
Jag måste ut å springa imorrn... Nån som har lust att följa? =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0