Heh :]

HejHej :D

Nu kmr bilderna på mina köpta kläder :D


Jag börja me dom jag köpte i Piteå ;D


^^ Min fula men sköna pyamaströja ;D


^^ En annorlunda kofta ;P De va svårt att lägga den så man skull se men men..

Jag köpte ett par jeanstights som är shorts men jag glömde ta kort på dom :]

Å här kmr de jag köpte i Umeå :D :D


^^ Jag ha två favvo tröjor å detta är en av dom :D :D :D :D :D
199 :- men de va värt pengarna :D


^^ Närbild på dom som är me i min favvo serie: Bevely Hills 90210 !! :D :D :D
I LOOOOOOVE THEY!! (L) ;]

Å här kmr de jag köpte i Skeå me Emma :D :D :D


^^ Min andra favvo tröja :D :D
De är Dylan från Bevely Hills 90210 på ! (L) :D :D
Den ha jag på mig nu ;]
199 :- för den me men värt pengarna :D



^^ Hårsprayen, finnmedlet (hih :]) å Shampoot jag köpte :D
Jag i bakgrunden ;]


De va allt :D
Här är en bild på gårdagens kläder ;]


^^ Tröjan är för stor så jag måste knyta på sidan ;]
De där å jeanstights shortsen jag mena :D

PussPuss
// Iloooona

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0