Konstigt ;s

HejHej ;D

Asså de är värsta konstigt ;o
Den senaste veckan så ha jag somna 12 å vakna kring 10 ;s
För så somna jag kring 1-2 å vakna 11-12 ;p
Aja, de är vell bra så jag inte försover mig första skoldagen ;P

Shit skolan :(

Idag så ha jag, mamma å John vare ute å klippt gräsmattan å rive cykelskjulet xD
Jag är kung på att riva cykelskjul ;D
Behöver ni hjälp me de så ring ;D
Å de va första gången som jag klippte gräsmattan, jag ha klippt lite av mormor å morfars men de är inte samma sak xD
Behöver ni hjälp me de så ring inte xD
Inte min specialitet xD

Ikväll så ska jag träna me killarna :D
Å jag ah måsta ha mammas fula tröjor på träningarna å nu så säger mamma att hon ha en Team Sportia tröja, NU så säger hon de ;p

Just my Luck..

Å självklart så tog jag inte kort på kläderna igår.. :(
Jag va så trött att jag typ inte minns va jag gjorde..elr joo jag såg tv..
Men ida så ska jag ta kort, jag lovar :D

Jag ska gå å göra de nu :D

PussPuss
// Ilooona :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0