KUUUL! :D

HejHej ! :D

Idag hade vi match med killarna mot Malå ;P
Heheheh ;]
Fast de gick ju sådär...
10-5 till dom...
Men vi va inte kassa :}
Vi gjorde ju dom 2 första målen :D
Å dom 3 sista..troja xD
Aja, skit the same ;D
Jag, Elise å Ebba åkte ju me Alex ofc ;P
Vi är INTE normala ;D
Heheheh ;]

Sen när jag kom hem så va jag uppkäftig som vanligt mot pappa..asså jag ha blive värsta uppkäfti mot mamma å pappa på sista tin..
Å sen duscha jaag å allt sånt å sen va jag me Elise ;D
Hon är tuff ! ;D
Å eftersom att vi spela match idag så palla vi inte va me på vårann träning :]
Men vi for dit å kolla å höra när vi ha samling imorn ;D
Vi ha match imorn mot Burträsk hemma  :D
Kooom ! ;D
Vet inte när xD
Aja, shit the same ;P

Men iaf så hade Olle gjort sig illa, hennes fot var åt fan :P
Vi va me hon ett tag på if oxå :)
Å Ebba va oxå där ;P
Sen så för jag, Elise å Ebba till Elises farmor å farfar å fika å sen möte vi Julia på skolan ;P
Vi cykla runt å sen for vi till Julias pappa å va där ett tag sen for vi hem :)
Jag hade ingen cykel så pappa fick hämta mig för de va LÄSKIGT ute ! ;o

De va min dag ;D

PussPuss
// Ilooooona :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0