Match xD

Hejhej ! :D

Ikv så va jag me Emma, Elise, Vesna å Luisa ;D
Vi såg Kung Fu Panda å va ute å cykla å snacka (fast de ha Emma redan skrive) xD
Men de va då iaf kul :D
Fast vi ha nog aldri tråkigt tsm xD

Innan Vesna å Emma komme så va de såhär ;P
Elise va HAPPY FACE ;D
Luisa hade släpt lös sin ilska på ett låst smyckeskrinn ;P
Å jag va INTE glad, jag va så sur att jag va tvungen att tjocka mig xD

Aaaaa..men vi ha jau match imorn, me killarna, mot Malå..
Önska oss lycka till för de kan behövas xD
Vi far från if halv 11 men de är chill för mig för jag vakna allti 9 :]

Vi ska typ köpa den nya kameran på månda elr tisda :D
Fatta va HAPPY jag bli då jag tänker på dig..eeh.. den mena jag..*host*
Då kmr de å bli MYCKE mer bilder :D

PussPuss
// Ilooooooooooooonnaa :D

Kommentarer
Postat av: SVERIGES BÄSTA BLONDIN

JAG VET ATT NI ÄLSKAR ATT ÄLSKA MIG!!!!!!!!!! ;D



Gå in på den här bloggen om ni gillar videoinlägg! ;)



www.sverigesbastablondin.blogg.se

2009-08-16 @ 00:13:23
URL: http://sverigesbastablondin.blogg.se/
Postat av: Anonym

lägg in mer bilder på er på bloggen .O

2009-08-16 @ 21:40:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0