Oj oj oj..

Hejhej ♥

Jag vet att jag å Emma sug på att uppdatera..
Förlåt..
Å ingen av oss ha skrive om GBG fast vi skrev varsitt inlägg från Jespers mobil därifrån ;P
Å jag ska snart snart skriva om GBG men jag palla inte..

Iaf så gör jag engelska läxan, elr gjorte ;]
Jag ha fasna för jag minns inte hur husdjur stavas xD
Kan nån hjälpa mig?
Om nån vet va de är så skriv en komentar där de stå hur de stavas på engelska :D

Skolan ha ju oxå börja..
De sög inte men de va inte de bästa heller..
De är ju kul för att Glommersborna ha börja här å så..
Å typ alla säg att 8:an är lätt, mkt prov men lättt ,
hoppas att de är så ;D

Ska skriva om GBG nån dag när jag palla xD
Å lägga in bilder på saker jag köpte å annat som jag tog kort på,
å justja vi ha ju köpt en ny kamera ,
casio exilim 10.1 mega pixels ! :D


Typ den fast inte me 12.1 mega pixels xD
Den äger !!! :D


Jag uppdaterade inte dom typ 2 dagarna före vi for men de var för att Tele2, elr va de nu heter, gjorde om nåt så man va tvungen att fixa nåt å pappa hade tage fel på datum å han viste inte hur man skull göra så jag va utan dator innan vi for..
De sög !
Men nu funka internet bara bra :D

PussPuss
// Ilooona

Kommentarer
Postat av: Lowa

tjusig blogg! :)

2009-08-26 @ 21:46:52
URL: http://musiklowa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0