Perfekt (typ)

HejHej ! ♥
 
Den här månaden är typ perfekt ! :D

Imorn blire ny kamera !
I hope..

Om 2 dagar så far jag me mina kompisar till Göteborg ! :D

Om 13 dagar så är jag 14 ! :D

Yees !

De ända "halv" dåliga är skolan..
De bli ju kul att träffa kompisar å så men vi börja ju få betyg nu..JIPPI...
It sucks..

Menmen..mer bra än dåligt i Augusti ;D

Jag längtar sönder ! :D

Ny kamera, Man far till Götebor me sina kompisar å man fyller år,
de kan typ inte bli bättre än såhär !
Eller de finns nåra saker som skulle göra de ännu bättre,
å en speciell sak ! :D

PussPuss
// Ilona

Kommentarer
Postat av: Mickan =D

Härligt, inte länge till gbg över morgon far vi dit!!!!!!! :D:D:D:D:D:<3<3<3<3



pöss;*

2009-08-17 @ 21:14:50
URL: http://nyadagar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0