Ske-å me Emma :D

HejHej ! :D

Idag så va jag å Emma på stan :)
Jag sovde typ 6-7 timmar inatt..
Jag la mig 12 för jag va trött å vakna kvart i 6, JIPPIE!
Jag lyckades somna typ kvart över 7 å väckarn ringde kvart i 8, JIPPIE, igen xD
Emma slinga håre men hon blev inte nöjd..vi åt på Wook and Roll, maten där är inte ba liiite stark ;P
Jag köpte en t-shirt, hårspray, shampoo, finnmedel :], en present till John å shorts till han xD
Bilder kmr senare ;D
Jag blir fatti innan vi ens ha fare till Göteborg..
It´s sad..
Sen va de typ kalas för John..han fick inte många saker xD
Jag skull egentligen va me på killarnas träning men jag ha för ont i fotleden :(
Jag va me Julia iställe, vi för på ug men de va INGEN, förutom ledarna, där..
Å jag överdriver inte..
Vi snacka ett tag sen for vi ut å cykla, sen for vi till Emma :)
Där såg vi en film som va JÄTTE äcklig!
Vi såg inte ens hela :]
Sen skull jag å Julia hem halv 11 på kvällen å de är kol-svart ute :(
Å inga lysen ha dom på heller :(
Men jag överlevde ;D

Göteborg snart så kmr vi ;D

PussPuss
// Ilooonna :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0