Trött..

Hejhej ! ♥

Jag är trött så jag palla inte skriva så mycke om matchen..
Vi förlora me 9-3 å jag knuffa omkull en tjej xD
Mohhahahahah !
Jag vart så jävla störd på hon !
Tur att inte Krille (domarn) såg ;P
Elises mål va snyggt ;D
Tunnel på målvakten !
Hah, hon vart inte glad,

Mer orka jag inte skriva,
men iaf så far jag till Skeå imorn för vi ska ju köpa en ny kamera !!! :D :D
I am sooooo happy !

Jag kom på en sak..de är inte så perfekt som jag skev i ett inlägg,
jag håller typ på att bli sjuk ! :(
Som nyss så försökte John ta min datamus, jag ha tage våranns "riktiga"datormusen,
å då fick jag damp på han å han börja skrika så jag skek:
HÅLL KÄFTEN!!!
Fast jag fick förjävligt ont i halsen å kunde typ inte prata på 10 min..

Fan om jag bli sjuk innan eller medans vi är i Göteborg !
Då dööööööör jag !
Aaa, jag far menom jag är sjuk xD
Man kan ju inte missa Göteborg bah för att man är sjuk !

0 bilder..

PussPuss
// Iloooonaaaaaaaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0