Yes Yes

Hejhej :D

Igår så gjorde jag detta :D

Spela fotboll me Vesna, Luisa å Emma :D
Vi spela match mot Pesika, Karim å A..nånting :P
Vi vann ;D (troja..)
Men A-killen va faktiskt inte dålig..
Å ug öppna efter sommarstängt ;P
De sög som vanligt xD
Sen va jag me Ida å Elise :D
Emma va me oss typ 20 min elr nåt sånt xD

A de va min dag ;D


Å dag så ska jag göra detta :D

Fara till Ske-å halv 2 in på Bik Bok å köpa en skinnjacka :D
Hem kl.15.45 xD
Träning ikv :D
Shit My GOOD va jag är egad på fotboll ;o

That´s all ;P

Göte om 12 dagar :D
OMG va jag längta ;D
Fast att packa SUG! ;s

                               


PussPuss
// Ilonaaa :D

Kommentarer
Postat av: Anonym

13 dagar kvar äre :)

2009-08-05 @ 16:41:03
URL: http://luissaa.blogg.se/
Postat av: Anonym

hehe, ja tyck de kul att packa :P

2009-08-05 @ 17:54:27
Postat av: Anonym

Arton heter han tro ja :P

2009-08-06 @ 23:22:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0