Nu är det nära

Tjenaaa!


Ashit ikväll sover man för sista gången på några nätter i sin ege säng! de är så nära att man typ dö av nervositet (Stavning?)
Ajja snart måst ja följa mama på konsum och köpa grejs till tååget, typ lite godis mackor osv?
Sen ska ja måla i en garderob Mahaha, min garderob alltså.

Jag har typ drömt mycket dom senaste nätterna? som igar, då drömde jag att Elise.G körde en grön traktor till skolan???
och sen skjutsa hon hem jag Ilona Vesna och Ida men jag satt i traktorn med Elise och dom andra satt i skopan HAHA. och inatt drömde ja att jag och Ilona åkte båt i ett köpcenter.
Men de var inga folk där, de va ba vi. och då var de typ en fors som vi åkte uppför (?) som skulle föreställa trappor troja.
sen så var de några småkillar som knacka på rutan men en salladsskål i handen, Ilona gick dit och jag satt kvar i båten och titta åt något annat håll. Sen kände jag hur de börja stinka skit äckligt och då tittta jag mot där Ilona stod och då var det henes andedräkt som lukta för att hon hade äte salladen. Jag gick till hon och då var det plötsligt Ida som stod där med salladen och hon sprang iväg ner för trappan som tydligen inte var en fors längre. då titta jag mot fönstret där killarna med salladen stod och då var dom plötsligt innanför glaset och dom var varulvar! Dom såg ut som den hära varulven som är i harrypotter typ. Men iaf så vakna jag då.
 hehe konstig dröm.
Någon som längta till skolan? inte jag.. Nu ha ju jonas flytta och pappa jobbar och hanna ha börja skolan, haha najjs..
å på söndag far maamma till Sandö i några veckor på nån brand grejj så jag måste ta hand om hundarna osv.
ändå tur att hanna har börjat skolan nu för våran skärm e fortfarande pajj så då kan jag använda hennes datorn utan att hon märker det =)
Fast jag kan fortfarande inte lägga ut bilder då när hjag har hennes dator :/
Jah såg att någon hade skrive att vi skull lägga ut mr bilder på oss själva men de tror jag inte ;P vi har ju headern, fast jag hata den bilden, ja tog den ba för att de var den enda bilden jag hade som var på både mig och ilona.
Nu måste ja lägga ut nån låt för jag har en jätte störande låt på hjärman!

De bli den här för att den är så jävla sköön =)=) fast de är mest refrängen =P



/eMMA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0