YEES :D

God morgon ! ;D

Som dom flesta nog ha fatta så ska vi ju till Göteborg me kioskgruppen snart ! :D :D
Men probleme är att jag inte ha nån kamera (!), elr jag ha ju mobilen men den SUGER!
å våran digitalkamera ha damp! ;s

Hur otur kan man ha?! ;o
Men iaf så sa jag de till mamma å hon ba: Men du å pappa kan ju titta om en kamera imorn åsså köp vi den på månda.
Hur tur kan man ha?! :D :D
Vi få se vilken de bli ;D
Jag vill ha en systemkamera fast jag ha hört många som säger att dom är dåliga, men men..

Vet nån en bra system elr digitalkamera, som inte är fööööör dyr? :D :D

Asså guuud ! :D
Snart är jag i Göteborg me mina kompisar me (kanske) en ny kamera!!! :D :D
Jag kan typ inte tro de! ;P
Men allvarligt så tur jan man ba inte ha! ;o
De funka inte så.. xP


Asså jag vet att de är tråkigt att läsa i bloggar som inte ha bilder men min mobilkamera är verklligen sämst å våran digitalkamera stäng av sig hela tin! :@
När jag tog kort på mina kläder så använde jag mammas nya mobil :)
Den är inte helt värdelös ;P

Om jag hade nå bra bilder så skull jag lägga in dom..

PussPuss
// Iloooonnaa ;D

Kommentarer
Postat av: DIN babe ;*

Ilona du är så jävla cool!

2009-08-15 @ 14:02:51
URL: http://eeeeelise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0