Idag

Haaaaaallå !

Idag ha jag hunne me mycke:P
Imorse när jag vakna så duscha jag sen for vi till Skeå, asså familjen :P
Mamma, John å pappa skull på nån marknad där, å jag skull sitta å vänta i bilen men de va så mycke folk så dom sket i de,
vi for på stan å jag köpte hårfärg :D, ett armband, ett nagellack:] å sen minns jag inte :]
Sen for vi å bowla me Amanda, Zacke, Tommy å Vera, kvinnorna spela på en bana å killarna på en annan, jag kom tvåa på vårann :P
Sen for vi på Lilla kina å åt sen fick jag panik för jag hade inte hunne göra biologin som ska in imorn:O!
Så jag sa att vi MÅSTE hem, när jag kom hem så gjorde jag biologin å sen måla jag naglarna, sen färga jag håre, nu sitter jag bah vid datorn å vänta på att håre ska torka :P


Just Read :D


min NYA hårfärg :D (inte min arm/hand)
/i

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0