migrän + annat..

Haallå!

Nu har jag verkligen inte skrive på lääänge, så äntligen så ska jag göra de :]
Idag skulle va ha prov i geografi men ikket för mig inte! Nej för just när man stå å borsta tänderna å ska fara då ser man typ ingenting men vänstra ögat å då tänker man: HELVETE be till gud att det inte är migränn! Memmen så tur som jag har så är det migränn!
Ni som aldrig har haft migrän ska vara GLADA! Det är HEMSKT!
Så inte bli de skola för mig, fast de bruka gå över om jag sov men de tog en halv timma innan jag somna å 40 minuter senare vakna jag av att nån av Johns fukking kompisar sliter i dörren å skriker! FUCK va sur jag blev!
Sen så var jag tvungen att ringa morfar å fråga om han kunde köpa migränn-nässpray, å tack gud för att han kunde de!
Men de hjälpte inte så mycke menmen, sen så tänkte jag att jag kunde äta å sen fara till skolan kring 12 men då somna jag,
å jag vakna inte förän klockan va halv 2 å då kändes de onödigt att stiga upp å fara till skolan + att jag hade ont i huvet..
Sen såg jag tv, egentligen så skull jag till Skeå me mamma för att John å pappa skull typ till Malå å hämta vårann nya skoter :D
En skidoo summit -10 :D
Bilder när jag ha tage dom:]
Men jag hade ju migränn så inte blev de nå shopping för mig inte..inte nå ug heller..
Nu ska jag försöka göra lite biologi å lite engelska å jag måste vell försöka få in geografin oxå i skallen för jag måste ju göra omprov nångång..

Tack gud för denna uppfinning:




När man ha migrän så känns de så här^^ + att ma ba vill dö :P

PussPuss
/i

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0