Ännu en uppdatering om Ullas liv..

HejHej :)

Nu ha jag nått att skriva om xD
Jajaa, ambulansen kom till Ulla å Lage nyss iaf,
jag tro Ulla är hemma..jag titta inte så noga xP
Hon ä inte iaf :)

Asså jag tro dom (alltså Ulla å Lage ha tage Boris ! :O (en av våra katter)
Han ha fan inte va hemma på mer än en vecka ! :O
Jag ha inte sett han..men John säg att han ha sett Boris men jag tro han ba ha sett nån av Ulla å Lages katter..dom ha typ 8 fucking katter!!!
Fan de ä katter överallt :O
Vi ha 3, Ulla å Lage 8 (!), Ture 2, Bojan 0 xD

PS. Vesna Bojan är hon som bo mittemot Julias mormor å morfar xD
De va nog allt.. :P

PussPuss
 
// Ilona :D

Kommentarer
Postat av: Mimmi

du glömde våran feta katt :( :D

haha :)

2009-07-21 @ 16:15:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0