....

Hejhej ! :D

Nu ha jag ny vakna :P
Å jag är TRÖTT ! xD
Igår så for jag, Luisa å Elise till stan :)
Sen skull Elise hem å jag å Luisa skull på bio :)
The Proposal skull vi se :)
Den va bra :)
Sen skull vi gå till mammas jobb, men vi stanna på Ica å köpte nåt xD
Sen höll vi på att bli påkörda av en kille på en vespa ;P
Och vi såg Hitler :O


Ida så ska jag springa å sen ikv så ha vi match :D
Vårann första match sen uppehållet å jag ä peppad men om jag ä trött de ä typ amazing ! ;D

Som vanligt så ä de zoo här ;)
Berit springer omkring å skrik å äter på allt x)
Svante vill ut, in ,ut, in osv..
Judit ä ute nån stans
Å Boris är ute/borta, som vanligt på sommarn ;P
Inte normala xD

Göteborg om 17 dagar :D


                      
  
                      

PussPuss

// Ilona :D

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hahah det va kul efter vi for till din mammas jobb :D och hitler såklart :D

2009-07-31 @ 15:58:29
URL: http://luissaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0