Hmm..

Hejhej :D

Asså jag ä så trött nu..
Jag palla inte skriva va jag ha gjort i helgen xD
Hahhahaha :P
Men nåra saker kan jag skriva ;)
Jag ha kört gokart å vare å bada i Arvidsjaur å vare i Skatträsk (farmor å låsas farfar ha stuga där) å mina kusiner va där...
En av dom är 5 å den andra 7..
Asså jag ha nog inte rita så mkt på typ 3 år xD
Hon som ä 5 vill rita typ heja tin xD
Å hon som ä 7 vill typ spela kort hela tin xD
Palla inte skriva de nu :P

Just nu ä de typ zoo här xD
Svante (hunden) vill ut men här man släpp ut han så vill han in..
Berit (kattungen) äter på ALLT å bits å spring å nu leker hon me Svantes mat xD
Å Judit (mamman) äter på kattungen xD

I have a hard life..
Men iaf så va jag, Vesna, Luisa å Åsa på B-lagets (troja) träning :)
Asså dom peppa varann HELA tin.. NOT
Hahahhahahah xD
Men de va kul :D

PussPuss
// Ilana..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0