Wannabe :D

Hejhej :D

Jag ska berätta om hur min vecka ha sett ut hittills :)

Månda: På dan så gjorde jag typ ingenting..men på kvällen så hade vi vårann första träning efter uppehållet :D
I (L) Fotboll :]
Tisda: Gjorde jag inte så mkt..men på kvällen (typ nio) så fråga Ida om jag ville sova hos hon, å de kunde jag :D
Luisa å Vesna va oxå där men dom för typ 10-11 tiden..Hahaha å Ida tyckte jag va dum för jag råka säga fel nåra ggr :]
Vi somna typ 3 elr 4, jag minns inte :]
Onsda: Jag for hem från Ida typ halv 1 för jag skull följa mamma, mormor å morfar till Hej på loppis..hahah jag lyckas allti skämma ut mig :] Hahah när vi satt å fika så börja min tele ringa å jag ha Spice Girls-Wannabe som ringsignal :] Hahah å alla titta på mig å börja skratta å jag kunde inte prata för jag hade en bulle i mun :] Hahah skit i de :P
 Iaf sen halv 5 så skull jag, Vesna, Ida, Elise å Denise äta på Fura :)
 Efter de så va vi ute ett tag sen for vi på träningen :)
Efter den så for jag hem å duscha å packa för jag, Ida, Vesna å Denise skull sova hon Elise :D
Vi såg nåra filmer å snacka :)
Iaf jag somna 5 :]
Shit my GOOD va ja ä trött :]
Nu ska jag fika å sen sova å sen ikv så ska jag, Vesna, Elise å kanske Denise på killarnas träning :D

Jag lägger in en låt på min ringsignal (orginalet) ;)

Å Alvin å Gängets verson bara för att dom ä så söta ;)



PussPuss
// Ilona :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0