Story about Berit xD

Nu ska jag berätta om Berit xD

Katten på bilden nedanför ä Judit när vi hade ny tage henne :)


^^ Efter mindre än ett år så blev hon gravid :D

Typ kl.04.00 den 29 i 5 så kom mamma upp å sa att Judit hade fött en unge å skull typ födda fler :)
Jag å John gick ner, mamma hade burit kattungen å Judit till badkaret så att inte Svante skull äta upp dom xD
Å där låg en liten liten kattunge :)
Jag va så trött så jag gick upp å sov :]
På morgonen sa mamma att Judit inte hade fött nån mer..då kom jag på att jag hade tage me Judit upp till mitt rum å att hon hade krype under min säng, så jag sprang upp å då såg jag en till liten liten kattunge under min säng :) men då titta jag till vänster å där låg en liten liten kattunge som va DÖD!!!! :(



^^ Kort på dom två som överlevde :D
 Nåra dagar efter dom fötts så följde jag Ida till hennes kusiner som bo nån stans utanför Umeå :)
Mamma ringde en da å sa att en kattunge hade dött :( (den som ligger under den andra på bilden åvanför) men hon sa oxå att Judit hade fött en till !! :D


^^ När jag kom hem så va detta dom två överlevande :)
Men olyckligtvis så dog den svarta nåra dar senare :(
Så då hade vi bara kvar Berit .. :D

^^ När hon nästan hade nyöppna ögona :D


^^ Hahhah när hon låg på borde å hade öppna ögona lite mer :P


^^ Första gången hon va ute :) Å hon hade lärt sig gå :)

Nu är hon galen hon äter tår å fingrar å leker i gardinerna xD
Å me Svante å me hennes mamma xD
Pappa= okänd..

De va nog allt om Berit :)

PussPuss
// Ilona :D

Kommentarer
Postat av: Mickan =D

Haha söta :)

Du står väl i kioskgruppen i Jörn ? :)



pöss:*

2009-07-17 @ 15:02:38
URL: http://nyadagar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0