Idag

HejHej !

Idag så ha dagen gått väldigt segt..
De börja me att jag duscha sen for jag, mamma å pappa till mormor å morfar fast morfar va hos madde..men iaf så spela vi "Scrable"? Aaaah, vetefan va de heter, men de man ska gör ord av ord å så vidare :P jag kom tvåa å de va första gången jag spela de :o
Stolt? Jaa :D
Sen så for vi hem å jag ba tog de lungt, sen spela jag, mamma å pappa "Jeperdy"? hah jag vet inte hur de stavas heller :P
Sen så skull mamma å pappa bort så då skull Ida, Emma å Olle komma, men just när Emma kom så kom mamma å pappa? Dom skull tydligen ba ut ett tag:o
Men vi va iaf på mitt rum å snacka lite sen så for Olle för hon skull se en film, å jag, Emma å Ida snacka på om allt från förskolan till iår :P
Ganska kul :P
Men jag va inte så fin, jag såg ut som 70 svåra år :]

+ att jag hann städa å göra klart min tavla :D
Tro inte att jag ha måla en utan jag ha tage bilder å så :P
Bild kmr sen :P

PussPuss
// Ilona

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0