Igår

HejHej !

Igår va de ganska kul :D
Först va de skola å de va jag mindre kul..sen kl 5 så skull jag, Emma, Ida, Olle å Julia på fura å äta, jag tog tacotallrik fast köttet smaka skit så jag åt ba tacochips åsså tog jag pommes av dom andra :]
BUSIG :]
Sen så for vi på badet å satt där ett tag sen for vi ut å följde Olle hem för hon skull ut me Luna :P
Hahaha då hände de roliga saker :]
Vesna tog min cykel å hon, Emma å Olle cykla iförväg till Olle å jag, Julia å Ida gick :P
Jag å Julia börja kasta snö på varann å jag vart blött ;P å sen när vi va vid lekparken vid Olle så tog jag å Ida armkrok å jag börja små springa å då jag släppte så gled Ida omkring å höll på att ramla å hon ba la sig ner på mage å börja skratta :D Hahahhaha jag höll på att dö av skratt jag me :]
Sen när vi nästa va vid Olle så hade Olle redan tage utt Luna å då såg jag en stor svart sak som kom släppades på Olle :D HAHHHAHA de va kul :P

Sen va jag tvungen att fara hem för jag hade blive blött:] men just utan för vårann dörr så halka jag :] å då lång jag ba där å va sur på isen :] tills jag kom på att jag blev blött :] så jag bytte kläder å sen fick jag skjuts av mamma till Olle för hon å pappa skull lix till Tommy å Vera :P
Sen gick vi till ug, fast Ida å Julia gick hem för dom skull byta kläder :P
Sen så va de ganska kul på ug, faktiskt ;D
Å jag tro de va Mimmi som kasta en snöboll i mitt öra :]
Sen när ug va slut å jag skull hem så hade Emma redan fare :o
Å jag hatar att gå hem ensam men så fick de bli..å när jag kom till busstation så dåg jag två som stog där, först tänkte jag: oooh fuck jag kmr att bli våldtagen :O fast sen såg jag att de va Max å Joel :P
Å dom "gömde" sig ;) å trodde säkert att jag blev rädd :P
Typ vid banken så kom Simon å Mimmi i epan å fråga om jag ville ha skjuts, klart jag ville ;P
Sen när jag skull ut höll jag inte på att få mig ut :] Inte lätt att öppna dörren :]
Sen så kom jag hem å blablabla :P
De va min dag :P

Orkade du läsa hela? ;P

PussPuss
// ILOna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0