ojojoj

Haallå !

Jag ha inte skrive på ett tag men de ha hänt mycke å jag ha inte haft tid..men en sammanfattning av veckan som gått kan ni få:
Månda: Skola sen träning
Tisda: Skola sen ug
Onsda: Skola sen inget
Torsda: Skola sen innebandy
Freda: Innebandycup på skolan, mitt lag kom 4a sen ug
Lörda: Va i Skeå me mamma, köpte saker(bilder sen), efter de så ha jag ba sutte vid datorn, orka inte va me nån, vill döda datorn..jaa en vanlig lörda för Ilona :P
Imorn så bli de nog ba att chilla :P
Nästa vecka:
Månda: Skola sen träning
Tisda: Skola sen ug
Onsda: Skola sen öppet hus
Torsda: Prov i kemi sen inget
Freda: Skola sen ug
Lörda: Chilla
Sönda: Chilla

PussPuss
// Ilona

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0