Paus? + idag å igår

HejHej !

Asså jag ha typ fundera på att ta en blogg-paus..jag ha verkligen inte tid eller ork för att blogga..
Menmen vi få se vad som händer..
Igår så va de ganska kul mitt i allt tråkigt :P
Kring 2-3 igår så for jag till Elise :D Åsså va jag där å sen for vi på den dära nya saken som ha öppna på gamla macken :P Förlåt men de va inte så gott :]
Sen for vi till hennes mormor å morfar å hämta nå filmer, sen fick vi skjuts till Elise för hon skull packa för hon skull sova hos mig :D
Sen fick vi skjuts till mig å elise satt vid miin dator å jag spela nå Monster Truck spel på Wii :] Jag är power på de ! :D
Å elise fixa så jag fick en ny Spotify sak för min fick damp :P
Sen skull vi se nåra brända filmer men de gick inte :( Så vi såg en film på tv som typ hette: 3:10 to Yuma eller nåt sånt :P Värsta Sad and happy västern film :P
Sen såg vi Blonde and Blonder eller vad den nu heter :P dom är sååååå dumma xD Sen kom mamma å pappa hem från IF saken :P Då va klockan typ halv 3 eller halv 2 xD så då gick jag å elise upp å sov, sen vakna jag kring 11 å Elise hade redan vare vaken ett tag, sen for hon hem för hon skull till Anton ;)

Sen idag så ha jag städa mitt rum och sett Superhero movie :P sååå fula dom är :P
Sen ah jag ba sutte vid datorn xD


Bjud på en bild :P


<--- Puss på den bruden <3

Bju oxå på en låt ;)


Hahah första gången jag inte skriver värsta sad inlägget :P

PussPuss


/i

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0