Dop & Bröllop

HejHej !

Jag skulle juh på dop igår, lilla Eddie skulle döpas ;)

^^ Gullungen ;D
Sen när han hade blive döpt så ställde sig Sandra å Joacim, föräldrarna, sig mot prästen å Sandra höll i en buket å då fattade alla att dom skulle gifta sig !


Jag trodde faktiskt att dom skulle gifta sig för att:
  • Jocke såg nervös å gråtfärdig ut innan, å de bruka man oftast inte vara innan ett dop.--->
  • Sandras frisyr var för fin för ett dop å hon hade en vit klänning -->
  • + att de var midda efter dopet å de brukar de inte vara ;P
Mamma å son efter dop å bröllop:


Pappa å son :


Bilden vart konstig för att jag råka hålla för blixten :]


Eddie är för söt :

Obs ! Jeansen han ha på sig valde jag när vi köpte åt han :}


Hhaha titta de ballaste jag sett ;D


PussPuss
// ILOna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0