Igår

HejHej !

Jag va ju i Skeå me Ida å Emma igår, vi tog 9 bussen dit.
Jag shoppade, som vanligt :]
De är är de jag kom hem med :

Jeans från BikBok :D



Jag älskar svart å spets så hur kan man låta bli ?! ;P


Första affärn vi va in på så hitta jag dom här :]


+ att jag kom hem me nagellack :] Svart å rött :P

Å sen när vi inte hade nå å göra så köpte vi Ben & Jerry´s :P
Sen då alla affärer stängde så för vi på Wok & Roll å åt sen så skull egentligen vi hem men ikke, så då tänkte vi att vi kunde fara till Olle men ikket, vi hade inte rymtes :]
Så vi for på bio :P
De vart :

Den va bra :)
Sen för vi hem,

PussPuss
// ILOna

Kommentarer
Postat av: Anonym

Sjukt snygga var skorna :D<3

2009-10-18 @ 19:25:25
URL: http://luissaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0