Igår

HejHej !

Innan vi for på Boda Borg så va vi på stan, jag köpte ett par skor :P
Dom likna mina andra liiiiiiite liiiite gran :]
Men dom är sköna att gå i :P
Sen for vi på Boda Borg, jag va me Tilda, Pernilla å mamma, vi fick 3 stämplar :P
Sen for dom så då va jag, John, mamma å pappa i samma lag å då fick vi en stämpel :D
Sen for vi på Hemmakväll å hyrde 6 filmer. Sen for vi till Kåge, asså till dom vi va på Boda Borg med :P
Vi åt sen for vi på Dreamhack :P
Jag hade inte så kul för jag kände ingen där :]
Eller joo Stina å Julia va där :D
Vi for hem efter typ en å en halv timma :P
Sen för jag å Tilda på Holken, jag, Tilda, Linn, Elin å en ledaare for å hyrde film, en skräckis, jag hann inte se hela för jag skull hem :P
That´s all !


PussPuss
// ILona

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0