IGÅR

HejHej !

Igår så va vi på Tatug, nu vet jag hur det stavas :}, å åt för farfar fyllde ju år. Hahahha å då såg jag att Rebecca, min kusin, hade ett par skor på sig som var mina gamla, å då mena jag GAMLA, jag fick dom när jag va 5-6 eller nåt, hahah !


Snygga, eller hur ? ;P


Å jag ska ba säga en sak : Rebecca är redan fjortis ! Hahha titta :

Se ni läpparna ?! ;P

Å Rebecca å Angelica ÄLSKAR då man ta kort på dom ! Dom säger hela tin: Ta kort på mig! Hhahahaah :P
Men de är inte så konstigt för Madde å Conny, deras föräldrar, ta kort på dom hela tin !
Aja :P

Vi va juh på stan innan vi for å åt å då hitta jag lite saker :]


En lång kofta ^^


Jag ÄLSKAR spets så jag kunnde inte låta bli att köpa den :]
Den se blå ut men den är lila !

Å ett långt halsband :] ^^

Desutom så fick jag å John våra presenter av Angelica å Rebecca för vi hade inte fått dom än :P

200 kr, en liten mascara (!) å en läppglans, mascaran å pengarna kommer jag att använda men jag vet inte om jag kommer att använda läppglanset :P

PussPuss
// ILONA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0