Svininfluensan/GBG

HejHej !

Egentligen så ska jag vara i Skeå nu men ikket !
Jävla svininfluensan !
Vi som va i Göteborg skulle till Klippan å vara där å sova över men ikket !
Då bli typ 160 eller mer smittade av svininfluensan i Skeå just innan vi ska dit, just perfect !
Jag som ville dit å träffa alla igen !
Miss you all ! <3
Lägger in lite bilder från GBG iställe :D


Citat : "Varför kan det inte vara Uppsala ? Va lite posetiva" Sanna Westerberg

DAG 1:

Jag när vi vänta på en buss eller nåt :P


Paow,       Amir å          Krille :D
Jag va Dessie ofc ;P


Saknar er ! <3


Sen blev de bowling :D


Va tvungen att ta kort :] De är en Corvette :D

Emma utanför hotellet :D


Vi hade fest i ett  av rummen ;D


Ojojoj vad gav dom dig ;P

DAG 2:


^^ Vi                        ^^ Dom :D

^^ ALLA :D

Vi va sen på Universum :D


Sen for vi till Liseberg :D :D
<-- LISEBERG ! :D

^^ BALDER                 ^^ LISEBERGSBANAN ! :D
Den ega jag å Olle sista halv timman innan va for :]


^^ Bara tur Emma ;)  ^^ Bara tur Jesper ;)

DAG 3:



Skor jag köpte men ha aldri använt dom :]

Sen for vi hem..

PussPuss
// ILOna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0