ÅÅÅÅÅH

HejHej

Jag ha inte skrive nåt för jag ha inte haft tid med att sitta vid datorn..
I am so sorry.
Men nu ha jag tid.
Shit my good va jobbig mamma är !
Hon ha titta på en video på kameran från GBG å i den videon så låsas jag va Dessie, hhahahhahah !
Jag va oseriös å svor i mängder ;P
Som Dessie ;P
Å Julia va Paow, Vesna va Amir å Olle va Krille, jag minns inte om nån mer var med :P
Å iaf så svor jag massor å mamma tror inte jag svär så mkt för jag ha typ aldri svure hemma,
så hon balla ur men tillslut så fatta hon att jag va oseriös,
men de tog ett tag innan hon fatta för hon vet inte vem Dessie är :P
Hahhaha å Dessie som tro alla vet vem hon är, TÖNT ! ;D

Aja skit i Dessie nu,
ikv så ha vi träning å då ska man ta med 50 kr..
Å på lörda så ha vi avslutnings midda på Fura, bra å dåligt på samma gång..
Å på sönda så ha vi match ! :D
Vårann sista..
Både bra å dåligt på samma gång..

PussPuss
// Ilona

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0