AMG

Hejhej !

AMG Elise ha brun/rött hår ! ;o

De är very nice ;D
Å jag ha färga å klippt mig :]
Jag är ganska nöjd :D
Bilder kmr imorn :]

Ame iaf så va jag me brudarna= Vesna, Luisa, Ida, Olle, Elise å Emma :D
Vi är INTE normala :]
Aja, jag lova å lägga in en bild på Olle so here it come :D


Orginalet:


Jag klippte bort Ida för hon hoppa in i typ varje kort jag tog :P
här är några till exempel :

^hahahahah :P            ^hehehhe :P

här ä ett kort på hon när hon inte gjorde sig ful :


Bilder från Tjejlägret :D

Mamma, pappa å John se den dära skräckisen som jag, Emma å julia skull se fast jag våga ine se hela :]
Jag kan typ inte se en hel skräckis :]
som tex när jag, Olle å Luisa skull se :]

ajajja

PussPuss
// ILONA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0