Boring..

Hejhej

Nu är de så att jag ha jätte boring..
Jag ha gjort engelska läxan å så..
Den va ganska lätt..
8:an är inte så jobbig :D
Vi  ha juh ba gått typ 2 vecker men who care? ;D
Tyskan palla jag inte göra nu xD
Hehehheheh ;P

Vi ha juh träning ikväll men jag ha JÄTTE ont i knäna å på sidan av fotleden..
IT SUCK!
Å vädret verka inte så bra de heller..eller joo just nu så äre bra men om man titta upp i himmlen så äre inte bra alls..
Å de ha typ nyss årka !
Jag HATAR åska..jag bli jätte rädd då de åska å blixtra.. :]
Ajja..på sönda bli de ba att fara å träna men om jag ha ont !
Fast jag vet inte om vi ha träning då xD

Å imorse så regna de AS MYCKE !
Inte kul att cyckla till skolan me en bag..å Vesna den skiten som ha nära till skolan få skjuts..rättvist på hög nivå !
Å de absolut SPÖ regna då jag for dit å när skiten p kmr så regna de typ inte ens !
Rättvist på HÖG nivå !

Aja ska sluta klaga ;D
De är juh disco på folkparken på freda ! :D
PARTY ! :D
I hope.. ;]




Jag tkr den här bilden är JÄTTE fin ! :D
Å jag är ärlig inte sarkastisk, elr hur de nu stavas xD
Ida se natulig å bra ut på kortet :)
Bild från GBG ! :D

PussPuss
// Ilona


Kommentarer
Postat av: i

haha nejj jag är så jävla ful :(

2009-09-03 @ 19:50:22
URL: http://idamalmin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0