Girls night

HejHej

Den 5 september så va jag, Emma, Ida å Julia i Älgträsk skolan å sovde där :D
Jag ha inte skrive om de tidigare för jag ha inte pallat xD
Men nu så palla jag,
eller jag kommer inte att skriva så mycke de bli mest bilder xD
Å vem ha sagt att man måste va seriös å snygg på alla bilder man tar? ;D
Minnen för livet ! :D



^^ Ida What are you looking at? ;D


^^ Tur att vi är snyggast ;P


Nice ;)


Nice ;)


SNYGG NOT

^^ Happy face :D


^^ Kolla ögonfransarna ! ;o


^^ Drogad? ;P


^^ Heheh lite drogad ?


^^ OjOjOj vad händer? ;P


^^ Emma är inte kort å söt hon är lång å snygg ! :D


^^ What are you doing girls? ;D


^^ Förtvivlad ;P


Snygg min ;)


OjOjOj ;D


^^ Öööööh ? ;D

That´s all ! ;D


PussPuss
// Ilona

Kommentarer
Postat av: julia

hahah nee Ilona :P jag ser typ ut som en kanin på alla bilderna :P

2009-09-14 @ 15:17:36
URL: http://juliathatsme.blogg.se/
Postat av: Anonym

HAHAH bilden då ja ha godis i munnen :D

2009-09-14 @ 18:10:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0