Mormor å Morfar

HejHej ♥

Nu när jag lix håller på att skriva så skriver jag ett till inlägg ;D
Jag är iaf hos mormor å morfar nu,
vi ha äti fläskpankaka, gott, å nu sitter jag vid deras sega bärbara dator xD
Asså jag tro jag allvarligt ska köpa de här huset å ha som sommar stuga när jag bli 30 elr så ;P
Huset är gode ballt, fast jag vill inte bo här xD
Jag lyssnar på min favvo låt --> Taylor Swift-You Belong With Me :D
Den äger allt ! :D
Å jag ah juh fått suppe på apa, :D
Jag ska typ ut ikväll, de är ganska kallt men man få vell ba klä sig,
å imorn så äre skattjakt på Maja så önska oss lycka till :D
Måste sluta nu vi ska fara,
jag kanske skriv när jag kmr hem

PussPuss

// ILONA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0