Skolfotot

HejHej !

Nu äre ju så att jag fick hem skolfotot idag :D
Asså jag vart ganska nöjd motför förra året (!) USCH!
Hahha till och med mamma sa att jag såg typ svullen ut i ansiktet ! ;P
Men de gjorde jag so i don´t blame her ;)
Å de är ju så att för 2år sen så hade jag ganska så mkt smink på skolfotot men jag hade mina osaker!
De va ju bråk å sånt i 6an ..
Men iaf förra året så hade jag typ INGET smink, men de va för att alla sa att jag hade så mkt ..
Å iår så tkr jag själv att jag hade nog mkt fast jag tro att nåra i min klass tkr jag hade mkt ;]
But I don´t care ;P

Kort på klassen :


Kort på jag :


PussPuss
// ILOna

Kommentarer
Postat av: Luissaa

Haha du hade ju inte alls mkt smink ;)

Du har ju helt okey smink och det är inte för mkt :)

2009-09-30 @ 15:52:49
URL: http://luissaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0