en till lista

Somarlovs Testet!



Har du druckit tills du spytt? nejnej

Sårat någon? jaa

Förlorat en vän? jaa

Träffat nya människor? yes

Kysst en främling? nope

Tagit droger?
never.

Haft en sommarflört? säkert

Gråtit?
yeees

Skrattat tills du kissat på dig?
hah nej inte de

Tältat? nope

Varit vaken en hel natt? jaa

Solat? jaa

Badat? inte en enda gång :o

Haft ett förhållande? yees

Gjort dig riktigt illa? typ inte,

Gjort några nya percingar/ tatueringar? nej..

Läst en bok? nej

Skickat fel sms med flit? ikket

Suttit vid datan en hel natt? nejnej

Näckat? nope

Solat naken? nej

Fått utegångsförbud? nej

Sagt "jag älskar dig" och menat det? yees

Sagt "jag älskar dig" och inte menat det? nej

Varit i slagsmål? typ inte

Pussat någon utav samma kön? nej

Sjungit högt på ett berg? nej

Kysst någon i regnet? nnej

Kysst någon i skogen ? nej

Kysst någon du inte borde? kanske

Tappat rösten? jaa, va gode hes där ett tag

varit på festival? jao

Gått upp i vikt? säkert

Gått ner i vikt? säkert

Brännt dig? nej

Fått en ful bränna av tex kläder/ smycken? typ inte

Varit utomlands? oonej

Gjort ett bra köp? OOOOOOOO JAA! :D eller de va inte jag som betala, men den är min ! :D

Tagit upp kontakten med en gammal vän? säkert

haft skadeglädje? ha jag väl alltid?

Sovit under bar himmel?
nope

Vad kommer du sakna mest? att få sova länge

Har du svart ärligt på alla frågor? jaa

pusshoj
/i

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0