min åsikt

jag tänkte på en sak, bloggar, asså bloggar där folk ba skriver om vad dom ha gjort på dagen är inge kul.
som jag tänkte, dessie, hon blev känd för att folk läste om hennes åskiter om folk, å nu så skriver hon som inte längre om sina åskiter,
utan ba om vad hon ha gjort,
å äre ba jag som tyck att hennes blogg ha blive tråkig?

så jag kom på en sak,
våran statistik gick från typ 2 läsare per dag till 20 den dagen jag skrev ett långt inlägg om vad jag tycker.
å sen när jag skrev om mitt liv så sjönk den igen,
människor vill inte läsa om nån annans tråkiga liv när dom ha sitt eget.
folk vill läsa om nån annans åskiter om saker.
om nån annnan i världen känner/tycker som dom.
se de tänker jag göra.
klart jag kommer att skriva om vad jag gör,
jag ha ju inte 217674092834 tusen åsiker,
eller joo de ha jag, kanske till och med mer?
men dom kan jag inte dela med mig av.


detta inlägg kommer nog att bli långt me jag tänkte ba, wtf, jag skriv hur långt jag vill.
okej,okej, nu till min åskit.

å den handlar om Sverige.
asså inte HELA sverige, utan om SVENSKA filmer, musik osv

mina vänner vet att jag inte är ett stort fan av svenska filmer eller låtar.
å nu fick ni som läser också veta de.
men de är sant.
för ärligt, ursäkta mig, men hur bra är svenska filmer?
de här är typ en svensk film:
en tjej sitter å leker med en sked,
oj hon råka tappa den,
ååååååh nej!
nu måste vi lösa mysteriet om den tappade skeden.
slut.

typ så,
å svenska låtar gillar jag inte för dom är på svenska..
hemskt men sant,
om jag hör en låt på englska så kan jag gilla den,
men om nån hade gjort den på svenska så hade den inte va bra.
för svenska låter konstigt.
engelska låter coolare å bättre

förlåt, men jag är ba ärlig

å en sak ska ni veta,
om jag någon gång de senaste halvåret har sett en SVENSK film med dig så kan jag säga att då betyder du mycket för mig.
för jag ser inte frivilligt en svensk film med vem som hellst.

de va min åskit.

now you know.



pusshoj /i

PS. du som orkade läsa ALLT är king.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0