så dum kan man vara

du fattar inte hur det va för mig,
du kanske tro de va lätt,
att jag inte tvekade en sekund,
men jag tvekade i dagar,
du kanske tror att de var lätt,
att jag ba valde bort dig,
men så var de verkligen inte,
jag fick panik,
ångest,
VÄLDIGT dåligt samvete,
men jag gjorde ett val,
ett gode svårt val,
ett jobbigt val,

jag kan ärligt säga att jag visste vad jag valde bort,
men jag visste inte att de skulle vara så jobbigt,

å jag är inte så säker på att jag valde rätt längre..

folk sa saker,
inte bra saker,
om dig,
jag försökte att inte lyssna,
men efter ett tag så kan man inte göra annat,
så jag lyssnade på dom,
å gjorde valet,
klart jag mådde dåligt över valet,
men jag mådde bra på ett annat sätt,
men sen blev allt väldigt dåligt,
sen vart de ba en massa skit,
men gjort är gjort,
å de får jag leva med.

jag kan säga att jag mår sämre nu är innan,
för de känns som att jag har tappat alla,
klart jag visste att jag skulle tappa några,
men jag tänkte att de kanske va värt det,
men jag är inte så säker på att de var de.

så dum kan man vara.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0