stulen cykel, no more

okejokej, nu ha jag en grej att berätta.

idag skull jag till stan, å så smart som jag är så lämna jag cykeln, olåst, på busstaion,
inte bra,
å när man komme rhem, typ 3 timmar senare är den borta,
inte en glad mamma å pappa.
sen sök man cykeln, träffa elise så jag är me hon å titta lite efter cykeln,
men hitta den inte.
sen så va vi lite annorlunda å träffa vesna, julia å emma,
dom hjälper oss att söka cykeln,
tro ni vi hitta den? nej.
sen träffa man mer folk,
typ, john (inte min broder), linus, ida å ludde.
sen drar jag, elise, julia, vesna å emma till vesna för man ha ju som gett upp.
då när vi ska hem så cykla vi förbi banken,
tur emma att vi inte cykla där du ville,
å där vid banken stå de en cykel så jag säg till elise:
de där kankse är min cykel.
då säg elsie: nej de är de inte.
men jag cykla dit iallafall,
å gissa om de är min cykel?
yeees it is.
så nu är allt chill igen :D


vill ba säga en sak,
jag ÄR synsk.


pusshoj
/i

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0