ilona - gud gav mig inte gåvan

okej nu ska jag vara helt ärlig. jag kan verkligen inte baka. låt mig aldrig, jag menar aldrig baka utan att nån se vad jag gör.
jag är så jävla värdelös på de att ingen fatta. eller elise fatta kanske lite. ett tips vrid inte på ugnen på 275grader då de ska vara 125..inte en bra grej, eller vad tycker du elise?
när jag ska göra negerbollar som ska vara typ som en pingisboll så gör jag dom som typ en tia. och låt mig aldrig göra lussebullar.
de blir bara åt helvete
i can tell you, för stora, missbildade å allmänt fuck up bli dom.
asså att låta mig baka själv är ett av dom största misstag du kan göra.
de värsta är att jag inte överdriver.
stackars alla människor som ever ska baka med mig eller se de jag ha baka.
värdelös på bakning.
gud gav mig inte gåvan, i can tell you that.
jag hade kunna ta kort på mina fuck up lussebullz å visa dom men de är alldeles för tragiskt att visa.
de är sjukt. jag är sämst.
jag skulle ärligt kunna skriva en bok om hur värdelös jag är på att baka.
nu ska jag sluta snacka om min icketalang å kan bjuda på en kort på kissisarna som vi hade i sommras

söta


Kommentarer
Postat av: Anonym

Kolla min nya blogg!

Sköt om er! =)

2010-12-11 @ 11:05:31
URL: http://htother.blogg.se/
Postat av: Anonym

Det är frågestund på min blogg, ställ en fråga och bli länkad :)

http://domkallarmighannes.blogspot.com/2010/12/fragestund.html

2010-12-11 @ 21:10:23
URL: http://domkallarmighannes.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0