ilona - let's go all the way tonight

jag å elise är sjuka..
men jag är rolig, jag är as rolig, helt sjukt hur rolig jag är!
HAHAHA

egot är självförtroendets största fiende.
citat från en störd film jag såg igår..

tagga fredag, lördag å söndag, å nån dag nästa vecka:]

skumt inlägg
ska bara va liiiiiite mer dryg
idag fick vi fika på tyskan,
i can tell you, stollen är inte mums..

ska upp å byta dator nu, ses senare !
imorn när jag läser dehär inlägget så kommer jag att tycka att jag är störd, tänkte ba skriva de så att ni vet.
lägger in en bild på min förhoppningsvis framtida kille :] men du är lika fin ;]


pusselipuss

Kommentarer
Postat av: C A T I A

Hahah, vi fick också stollen.. De va hur äckligt som helst.. :S

2010-12-17 @ 17:26:26
URL: http://catias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0