ilona - mina julklappar

okej ba för att jag ha as tråkigt så ska jag skriva upp alla julklappar som jag ha fått.

  • plattång (äntligen! alla mina är trasiga)
  • blinkande växelknop
  • (älsklings)parfym
  • TRESemmé shampoo å balsam
  • pyjamas
  • svart linne
  • don't drink and drive- tröja (snål lillebroder)
  • tjocksockar
  • trosor
  • smink
  • presentkort (hata egentligen de men de va på gina, as bra)
  • pengar
  • å en massa godis
jag bjud på sämst kort på plarren å parren
de va typ allt.
men jag är nöjd,
nu har jag typ allt jag behöv.

Kommentarer
Postat av: OLIVIA :)

JAG FICK OCKSÅ EN SÅN PLATTÅNG :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

2010-12-24 @ 23:49:15
URL: http://oliviakvarnstromm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0