DET SKA VARA SERIÖST

Lovar du att vara ärlig? visst då

Du heter: EMJAHHGSHAHAHAÄÄÖÖSOCMA

Beroende av: Pennor

Vem behöver du mest just nu: Pennan

Vad tror folk om dig? varför tror du ja vet de ?

Stämmer det? men äru uppkäftig?

Vad får du oftast komplimanger för? Mina bomber. Alla e avis 

Vad säger du för att imponera på någon? Svampar

Hur imponerar man på dig? man sätter sig på knä och låter mig slå me en tvdosa

Brukar du skratta för dig själv? Vem ska ja annars skratta me ?

Vad står det i ditt senast inkomna SMS?: kan inte kolla har slut ström pucko

Var bor du? Jörn inte skellefteå

Trivs du där: Allt e bra förutom skellefteå kommun

Vad har du för mobil operatör: telia

Nästa mål i ditt liv: äru störd?

Hur svarar du i mobilen: Balle

Antal timmar sömn inatt: 72 minuter 

Sov du ensam: nä de va ja, min pojkvän, hans tjej, hennes morsa och hennes boyfriend

Brukar du komma i tid: ja jag e lärarnas favorit

När mår du bra: helt jävla dum i huve

När blev du fotad senast: 

Hur känner du dig nu: som min syster

Vad tycker du om fötter: va är de här för jävla frågor?

Vad saknar du: Moa faktist

Hade du en bra kväll igår: haha vi säg så 

Favorit dryck på morgonen: oboy skare va

Rakar du benen: nä ja gillar dom håriga

När brukar du oftast gå och lägga dig: 0910-726758

Är du blyg ? ja typ

Tror du på kärlek vid första ögonkastet: ja typ

Har du spytt offentligt: mitt på min gata å de bor ju så många här så ja tror de

Vad skulle du göra om du vore kille/tjej för en dag: vet ejjj

Är du nöjd med ditt liv: inte än

Är du bortskämd: njaa

Vad gör du i morgon: tråk

Vad är det värsta du vet? kokkos, salladsdressing 

Hur mycket pengar brukar du slösa på en vecka? femkronor

Vad längtar du till? lov :)

Har du bra vänner och äkta vänskap? ja typ

Vad använder du för shampoo? min shampoo 

Vad är det finaste du fått? dator, fast ja ha inte fått den än

En speciell dag du minns: nyårs 2001
Hur gammal är du: 14

Om 6 månader: 15 år

Du samlar på: använt toapapper 

Gröna eller röda äppeln: röda

Vem ringer du när du är arg/ledsen: 

Gillar du golf: min golf

Har du sovit i din egna säng inatt: nä vi sovde i min killes tjejs mammas säng

Har du strumpor på dig nu: ja typ

Är det okej att gråta: tycker jag
När grät du senast: minnesförlust vettu

Vad skulle du göra om du vann en miljon: UTOMLANDS½!

Bär du glasögon eller linser: solglasögon
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder: nöej

När går du upp ur sängen en helgmorgon: när jag vaknat , somnat om, och vaknat

Har du piercing:

Vill du gifta dig: NÅGON DAG

Vill du ha barn: kanske de

Är du bra på att laga mat: haha ja vet itne:)

Är du flygrädd: näe

Hur vig är du: kylskåp typ. 

Är du musikalisk? aaaaaaaaaaiiiiiiiiiiiiiiiii

Vad dricker du helst när du är törstig: läsk, vatten
Vilken är din favoritglass: sandwitch

Tror du på ett liv efter döden: kanske int

Tycker du om sushi: alldriig

Vad äter du helst när du ser på film: popcorn

Bor dina föräldrar tillsammans: aaa

Har du tandläkarskräck: naedå

Är du morgon- eller kvällsmänniska: kvälls

Vilken ögonfärg har du: blå grön eller blågrön 

Har du någon gång gråtit dej till sömns: tror så

Biter du på naglarna: kan hända :)

Senaste låt du hörde: All these things i hate

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilken Moa ? :)

2010-02-21 @ 20:36:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0