Datorn är trasig..

Haallå!

Jag ha inte uppdatera för att min dator är trasig :(:(:(
Pappa säg att de kanske är "skärm-kortet" (eller vad han nu sa) som är trasigt, men jag hoppas på de för jag DÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖR om alla bilder är borta!
Asså de gör inte nåt om internet inte funka så länge bilderna är kvar!
Nu sitter jag vid Johns dator å den är SEG!

Aja men när jag ha tid så ska jag lägga in bilder från min julafton och skriva om den, men jag glömde min kamera hemma igår så jag kunde inte ta kort:( men jag å andra tog me Idas kamera så jag sno vell av henne om hon lägger upp nåra på sin blogg ;P
De va SKOJ igår :D:D
Nyårsafton me sina kompisar, najjz ;)
+ att jag ha hunne va i Piteå å de ska jagf oxå skriva om sen ;P
Nån dag kommer de att bli många inlägg ;P

Å imorn så ska jag till Skeå å kanske köpa en nu tv, en mobil å en mascara;P
Hahah :P

PussPuss
/i

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0