idag

när jag lix skriver skriv jag va jag ha gjort idag;
va på storklina, första gången iår!, me saga, emma, elise, ida å vesna.
ida å vesna åkte inte men vi andra.
å jag fick nya kompisar ;);));
asså ni kan inte fatta hur blöt jag vart för asså jag är ju inte king på att åka å landa :]
+ att saga spruta på mig;P;PP;
ah elise va inte heller så king, men hon är söt ändå :P
å sagas skills i liften är ju inte på topp :P
å emma hon tappa stavar i backen :P
HAHAHHA vi äger iaf:P

bild på jag å elise♥, bild tagen av elise å idas blogg :]

(mina täckbyxor å pjexor)

sen när jag kom hem så duscha jag i kallvatten, för den där jävla gubben kom aldri å fixa de som är trasigt, sen somna jag till klockan va 20 i åtta å då skull jag egentlingen till typ emma å se film men de blev inte så, jag va helt död :]
så de blev en chill kväll.

elise♥ imorrn då jävlar! :D:D:D:

bajbaj.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0