ilona

tagen från klaraoliviaberglunds blogg

40  frågor om mig
1.Vad/vem fick dig att skratta idag? meine freunds <3
2. Vad gjorde du 8.00 imorse? sov
3. Vad gjorde du för 30 min sen? fb
4. Vad hände dig 1993? ingenting
5. Vad händer nästa helg? är inte hundra
6. Tre ord varför du sist spydde? jag minns inte
7. Vilken färg är din hårborste? svartsilver
8. Vad köpte du sist? bensin
9. Vad fick du senast i present? minns ej
10. Vilken färg är din dörr? furu
11. Var förvarar du dina pengar? överallt
12. Hur var vädret igår? sjukt kallt
13. Vars kramades du sist? säkert nån på skolan
14. Vad ser du fram emot? NYÅR!
15. Vad är 15?
min ålder
16. Vilken skostorlek har du? 38
17. Vill du klippa dig? oh neeej
18. Är du över 25? nej
19. Pratar du mycket? när jag vill
20. Kollar du på O.C.? nejnej
21. Har ditt namn ett "x" i det? nejnej
22. Känner du någon som heter Steve? nejnej
23. Hittar du på egna ord? men oh jaa
25. Är du en typiskt svartsjuk person? heh jeoo :]
26. Vad har du för mobil? elises gamla
27. Vem ringde dig sist? mamma
28. Biter du på naglarna? oh nej
29. Har du lockigt hår? jaaa
30. Vilken konsert ska du på härnäst? ingen
31. Vem är den sämsta personen i ditt liv just nu? en
32. Hur många gånger har du svurit idag? för många
33. Vilket ord/ vilken mening säger du ofta? jehao
34. Har du sett filmen 'Donnie Darko'? nej?
35. Ska du jobba imorgon? nej
36. Vem sa du "jag älskar dig" till sist? minns inte
37. Vad borde du göra nu? klart land 1
38. Har du något smeknamn? typ inte
39. Sover du mycket? oh jaa
40. Vilken är den bästa film du sett inom loppet av 2 veckor? minns inte



/i

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0