YOU LOOK SO MUCH COOLER

Tog den av ilona som tog den från
klaraoliviaberglunds blogg

40  frågor om mig
1.Vad/vem fick dig att skratta idag? de va många
2. Vad gjorde du 8.00 imorse? Steg upp :)
3. Vad gjorde du för 30 min sen? Åkte eepp
4. Vad hände dig 1993? om ja ändå minns..
5. Vad händer nästa helg? har ingen koll
6. Tre ord varför du sist spydde? Mag sjuk a
7. Vilken färg är din hårborste? Rosa snobben :blush:
8. Vad köpte du sist? bensin
9. Vad fick du senast i present? Extra stor kortlek av illiis ;)
10. Vilken färg är din dörr? mörkbrun typ
11. Var förvarar du dina pengar? Börsen, haha så fult de ordet är 
12. Hur var vädret igår? de var nog kallt..
13. Vars kramades du sist? Illis :blush:
14. Vad ser du fram emot? UTOMLANDS
15. Vad är 15?
min åldER
16. Vilken skostorlek har du? 34/35
17. Vill du klippa dig? OJA
18. Är du över 25? nej
19. Pratar du mycket? Absolut inte
20. Kollar du på O.C.? ne
21. Har ditt namn ett "x" i det? ne
22. Känner du någon som heter Steve? ne
23. Hittar du på egna ord? vet inte,
25. Är du en typiskt svartsjuk person? oja
26. Vad har du för mobil? HTC
27. Vem ringde dig sist? mamma
28. Biter du på naglarna? ne
29. Har du lockigt hår? jaaa
30. Vilken konsert ska du på härnäst? ne
31. Vem är den sämsta personen i ditt liv just nu? jag
32. Hur många gånger har du svurit idag? twice maybe
33. Vilket ord/ vilken mening säger du ofta? ja vet inte
34. Har du sett filmen 'Donnie Darko'? nej?
35. Ska du jobba imorgon? nej
36. Vem sa du "jag älskar dig" till sist? minns inte
37. Vad borde du göra nu? sova!
38. Har du något smeknamn? näe
39. Sover du mycket? hihih
40. Vilken är den bästa film du sett inom loppet av 2 veckor? vet ej 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0